بیا 2 بهشت

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

بنات روشه بنات 2013

بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013بنات روشه بنات 2013

جدیدترین عکس های بانوان4|051391|9|27|1جدیدترین عکس های بانوانhotnethotnet71000home101199 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 4:05

اگر از موهایتان راضی نیستید و تا به حال تمام تلاشتان را کرده اید تا با شامپوهای مختلف آنها را احیا کنید و هنوز موفق نشده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این موادغذایی را مصرف کنید تا موهایتان جان تازه ای بگیرند:

۱- آوکادو

با در اختیار داشتن بیش از ۲۵ ماده معدنی، آوکادو سرشار از ویتامین های «ای» و «ب» است. شما می توانید با جانشین کردن تکه ای از آوکادو با شامپو نرم کننده تان، درخشش خیره کننده ای را به موهایتان هدیه کنید. کافیست بعد از شتشوی موهایتان با شامپو و در حالی که موهایتان کمی خیس هستند، آوکادو را به آنها بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه آنها را خشک کنید.

۲- روغن نارگیل

طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در احیای مو دارد. هندی ها چندین قرن است که از روغن نارگیل به عنوان ماده ای برای جلوگیری از پیری و رهایی از استرس استفاده می کنند. ماساژ دادن مو ها توسط روغن نارگیل می تواند شما را از شر شوره سر، موخوره و ریزش مو نجات دهد. به اضافه اینکه عطر نارگیل حس تازه ای را در شما متولد می کند.

۳- لبنیات

شیر و فراورده های آن علاوه بر اینکه استخوانهای شما را محکم می کنند، به سبب داشتن کلسیوم، ویتامین د و ویتامین ب ۱۲، باعث رشد موهای شما می شوند. پس خوردن شیر کم چرب را فراموش نکنید.

۴- تخم مرغ

مهم نیست که چگونه تخم مرغ را میل می کنید، برای اینکه موهایتان را تقویت کنید، بهتر است از خرید شامپوهای پروتئینه گران قیمت دست بکشید و یک زرده تخم مرغ را زمانی که به حمام میروید بر روی سرتان بمالید و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب سرد آنرا بشورید تا به معجزه زرده تخم مرغ ایمان آورید.

۵-عسل

عسل می تواند شیرینی و درخشش را به موهایتان هدیه دهد. کافیست ۲ قاشق چایخوری عسل را با ۲/۳ فنجان روغن زیتون مخلوط کنید و آنها را به موهایتان بمالید و آنها را در یک حوله گرم برای مدت ۳۰ دقیقه بپیچید. پس از آن موهایتان را با آب گرم آبکشی کنید و از شیرینی موهایتان لذت ببرید.

۶- نخود فرنگی

نخود فرنگی یکی از بهترین تامین کننده گان کربوهیدرات و پتاسیم است که باعث می شود موهایتان قوی باقی بمانند. این دانه های سبز یکی از پر کالری ترین دانه های خوراکی در میان دیگر سبزیجات هستند که علاوه بر تامین انرژی بدنتان می توانند موهایتان را هم قوی نگه دارند.

۷- گردو

گردو را می توان یکی از بهترین منابع ویتامین «ای» برشمرد. گردو به موهایتان چربی مورد نیازشان را اهدا می کند تا آنها درخشان بمانند. گردو می تواند جایگزین خوبی برای محصولات حفاظت از رنگ مو باشد. ابتدا گردو را آسیاب کنید و آنرا در آب بجوشانید و سپس آنر صاف کنید و به موهایتان بمالید و برای مدت ۲۰ دقیقه بر روی سرتان نگه دارید. این مخلوط باعث تقویت رنگدانه های موی شما می شود و موهای سفید را از در آمدن پشیمان می کند.

موهایی زیبا و سالم با ...2|131391|9|27|1موهایی زیبا و سالم با ...hotnethotnet71000home101164 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:13

 برترین عکسهای خبری 2012 از نگاه رویترز 2|111391|9|27|1برترین عکسهای خبری 2012 از نگاه رویترزhotnethotnet71000home101164 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:11

مواد لازم برای سه نفر :

چوب دارچین : 3 عدد به طول 5 سانت
آب سرد : 3 فنجان
نبات : به مقدارلازم


طرز تهیه:
* ابتدا در یک قهوه جوش آب سرد رامی ریزیم وچوبهای دارچین را به آن اضافه می کنیم ومی گذاریم تا روی حرارت کم جوش بیاید وچند قل بزند.
* سپس محتویات داخل قهوه جوش را در قوری می ریزیم .* نبات را اضافه می کنیم و روی کتری در حال جوش می گذاریم تا 3 الی 4 ساعت بماند.* نکته : می توانید بدون نبات دم بذارید و بعدا موقع نوشیدن داخلش نبات چوبی قرار بدین .* این چایی طبیعت این گیاه گرم وخشک بوده ودارای خواص درمانی بسیاری از جمله مقوی معده ،باد شکن،درمان سوهاضمه و کاهش دهنده فشارخون است.از اسانس آن نیز به عنوان داروی ضد قارچ،ضد ویروس وضد باکتری استفاده می گردد.

چای دارچین2|101391|9|27|1چای دارچینhotnethotnet71000home101149 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:10

مواد لازم :
آرد 2 پیمانه
شکر یک و نیم پیمانه
دارچین 2 قاشق مرباخوری
بکینگ پودر 1 قاشق مرباخوری
روغن نصف پیمانه
تخم مرغ 4 عدد
كدو حلوايي خام رنده شده ( يا با غذا ساز خرد شده) 3 پيمانه

طرز تهیه:
* ابتدا شکر و تخم مرغ ها را می زنیم تا رنگ آن کرم روشن شود .

* سپس روغن را اضافه می شود .

* بعد مواد خشک ...

* در نهایت کدو حلوایی خرد شده اضافه می شود.

* و داخل قالب های مافین می ریزیم .

* قالب را درفر که از قبل گرم کردیم به مدت 1 ساعت در دمای 180درجه سانتیگراد می گذاریم .
* نکته : زمان فر بسته به حرارت فر شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود . پس حتما چک کنید .

مافین کدو حلوایی2|091391|9|27|1مافین کدو حلواییhotnethotnet71000home101160 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:09

روی این بند رخت به جای اینکه لباس آویخته شود کار دیگری انجام می شود!





در چین پسران و دختران جوان به امید پیدا کردن شریک زندگی خود، مشخصات خود از قبیل سن، قد، وزن، سن فرزند، میزان تحصیلات، سابقه آموزشی، شغل و درآمد را به همراه
عکسی از خود روی یک کاغذ نوشته و به این بند رخت آویزان می کنند.


در این کاغذ که بعضا به اندازه A4 نیز می رسد توضیحاتی راجع به شخصیت و
امکانات نوشته شده و روی این بند در معرض عموم قرار داده می شود.


افراد مجرد و حتی پدر و مادرانی که برای فرزندان خود به دنبال همسر هستند
این آگهی ها را نگاه کرده و از میان آنها بهترینشان را بر می گزینند.


در یکی از این آگهی ها که متعلق به یک آقای مجرد است اینگونه نوشته شده:
"مرد مسئول با درآمد ثابت" و یا در آگهی دیگر نوشته شده بود "صاحب یک آپارتمان و یک خودرو".



زنان نیز به دنبال شوهرهایی با شغل ثابت و حداقل مدرک لیسانس می گردند.



بسیاری از افراد هر هفته به این آگهی ها سر می زنند تا بلکه مورد دلخواه خود را پیدا کرده و تشکیل خانواده دهند.



گفتنی است هستند افرادی که با این روش ازدواج کرده و اکنون زندگی خود را آغاز کرده اند.
همسریابی چینی ها با بند رخت !2|081391|9|27|1همسریابی چینی ها با بند رخت !hotnethotnet71000home101177 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:08




ر خانواده ایرانى در هر جایى به سبک آداب و رسوم نیاکان خود براى یلدا شام تهیه مى‌کند. شام یلدا معمولاً یکى از خوش خوراک‌ترین غذا‌هاى اقوام مختلف است.
غذای اصلی این شب، خورشت فسنجان است. اما در برخی استان‌ها غذاهای دیگری هم رایج است. در شمال ایران گیلانى‌ها یا سبزى پلو درست مى‌کنند یا ترشى تره و در کنار آن سرسفره غذا ماهى سفید و یا ماهى دودى مى‌گذارند.
اما در شیراز غذاى ویژه سفره یلدا هویج پلو است. شیرازى‌ها معمولاً براى شب یلدا سفره پهن مى‌کنند. کنار غذا انواع تنقلات مربوط به یلدا را بر سرسفره مى‌گذارند.

مواد لازم برای 4 نفر:

برنج2 پیمانه
انار دانه شدهیک و نیم پیمانه
خلال پستهیک سوم پیمانه
گشنیز تازه خرد شدهیک پیمانه
پودر تخم گشنیزیک قاشق مربا‌خوری
کشمش پلویینصف پیمانه
زعفرانبه مقدار لازم


طرز تهیه انار پلو برای شب یلدا :
*برنج را با آب و نمک خیس کرده، سپس به روش معمول آبکش کنید.
*مابقی مواد لازم را با یکدیگر مخلوط کرده و هنگام دم کردن برنج، یک ردیف برنج ریخته، یک ردیف مخلوط انار و همینطور ادامه دهید تا آخر و نهایتا اجازه دهید برنج دم بکشد.
*هنگام کشیدن برنج مقداری کره و زعفران روی برنج داده و سپس در بشقاب یا دیس مورد نظر کشیده و سرو کنید.

انار پلو برای شب یلدا - فوق العاده خوشمزه2|071391|9|27|1انار پلو برای شب یلدا - فوق العاده خوشمزهhotnethotnet71000home101163 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 2:07

فروردین:
به نظر می‌رسد كه امروز همكاران شما بر رفتارتان عیب و ایراد بگیرند، اما شما احساس می‌كنید كه مانند دیگر روزها هستید و كار متفاوتی انجام نمی‌دهید. شاید آنها بیش از حد خرده گیر و عیب جو هستند، اما قبل از اینكه با آنها جرو بحث كنید، ببینید چكار می‌توانید بكنید كه این نگرانی‌های بی مورد آنها را برطرف كنید. شاید این مسئله فرصتی باشد كه شما بتوانید رابطه خود را با دیگران بهبود ببخشید به جای اینكه مدام از این شكایت كنید كه چرا دیگران ارزش كاری كه شما انجام می‌دهید را نمی‌فهمند.



اردیبهشت:
به نظر می‌رسد كه امروز بهتر از همیشه بتوانید كار كنید و كارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینكه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد كه همكاران و دوستان شما كه همیشه حواس شما را از كار كردن منحرف می‌كردند امروز خودشان به اندازه كافی كار دارند كه سرشان به كار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست كه شما بخواهید از برنامه‌ها و كارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی كارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محكمی ‌بردارید.



خرداد:
دامنه كاملا جدیدی پیش روی شما ظاهر می‌شود كه ممكن است شما را از كارهایی كه دارید منحرف كند. اما به معنی این نیست كه باید از احساسات خود چشم پوشی كنید؛ بلكه باید آنها را بررسی كنید و ببینید كدامشان ظرفیت این را دارند كه شما را به عمل وادارند. ممكن است كمی‌ تمرین لازم داشته باشید، اما یاد می‌گیرید كه چگونه خود را در برابر اتفاقات بیرونی كنترل كرده و در مسیر خود درست قدم بردارید.

فروردین:
به نظر می‌رسد كه امروز همكاران شما بر رفتارتان عیب و ایراد بگیرند، اما شما احساس می‌كنید كه مانند دیگر روزها هستید و كار متفاوتی انجام نمی‌دهید. شاید آنها بیش از حد خرده گیر و عیب جو هستند، اما قبل از اینكه با آنها جرو بحث كنید، ببینید چكار می‌توانید بكنید كه این نگرانی‌های بی مورد آنها را برطرف كنید. شاید این مسئله فرصتی باشد كه شما بتوانید رابطه خود را با دیگران بهبود ببخشید به جای اینكه مدام از این شكایت كنید كه چرا دیگران ارزش كاری كه شما انجام می‌دهید را نمی‌فهمند.



اردیبهشت:
به نظر می‌رسد كه امروز بهتر از همیشه بتوانید كار كنید و كارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینكه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد كه همكاران و دوستان شما كه همیشه حواس شما را از كار كردن منحرف می‌كردند امروز خودشان به اندازه كافی كار دارند كه سرشان به كار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست كه شما بخواهید از برنامه‌ها و كارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی كارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محكمی ‌بردارید.



خرداد:
دامنه كاملا جدیدی پیش روی شما ظاهر می‌شود كه ممكن است شما را از كارهایی كه دارید منحرف كند. اما به معنی این نیست كه باید از احساسات خود چشم پوشی كنید؛ بلكه باید آنها را بررسی كنید و ببینید كدامشان ظرفیت این را دارند كه شما را به عمل وادارند. ممكن است كمی‌ تمرین لازم داشته باشید، اما یاد می‌گیرید كه چگونه خود را در برابر اتفاقات بیرونی كنترل كرده و در مسیر خود درست قدم بردارید.



تیر:
زمانی كه افكار شما احساسات تان را حمایت می‌كنند خوشحال‌تر به نظر می‌رسید، حتی اگر زمانی باشد كه در حالت كاملا جدی قرار دارید. اكنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می‌باشد كه همان خانه ارتباطات شماست، شما كاملا مطمئن هستید كه در مسیر درست گام بر می‌دارید. هنوز عجله‌ای در كار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یكی دو روزی برای شكل گرفتن وقت نیاز دارد.



مرداد:
الان زمان آن است كه اوضاع را برسی كنید كه ببینید تا كنون چه كارهایی كرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنكه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر كنید. ثبات بخشیدن به كارها و روش‌هایتان موجب می‌شود كه بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد كنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در كار نیست؛ بلكه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر كار جزیی هم كه به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.



شهریور:
بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند كمی ‌باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌كند كه باید كیفیت كارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد كنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امكان را می‌دهد كه بتوانید شفاف فكر كرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاكید می‌كند، كه می‌تواند شما را مجبور كند كه انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه كافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.



مهر:
شما دو روزفرصت دارید تا كارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیكه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد كند. این زمان خوبی برای شروع یك كار جدید نیست؛‌ بهتر است آن كارهایی كه ناتمام مانده‌اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در كمال شایستگی برای شما كافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند كه می‌توانید یكی از آنها را انتخاب كنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.



آبان:
اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی كه درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه كنید كه چه چیز پیش روی شماست. این امكان برایتان وجود دارد كه بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را مشاهده كنید و شما خواهید فهمید كه در نقطه درستی از زندگی خود ایستاده‌اید، زمانیكه بر رویاهای خود آگاهی داشته باشید حتی اگر در خواب باشید.



آذر:
ایده‌های بزرگ و نقشه‌های پر زرق و برق به سوی شما می‌آیند، اما بازگشت ماه به نشان شما نشان دهنده این است كه شما باید كمی‌ خودتان را كنترل كنید. هیچ كس دیگری این كار را برای شما نمی‌كند. به جای اینكه به افق‌های دوردست خیره شوید و آرزو كنید كه كاش آنجا بودید، به این توجه كنید كه چه چیزی درست سر راه شما قرار گرفته است.



دی:
شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی كه برایش رخ داد چاره جویی كند و شما به او كمك می‌كنید،‌ راجع به استحكام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا كردن یك راه حل ساده برای انجام بهترین كار. ذهن شما این توانایی را دارد كه از هزاران جزییات صرف نظر كند، اما قادر نخواهد بود كه تصمیم درستی بگیرد كه چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی كارتان كنید تا بین كاری كه به سختی رضایت بخش می‌شود تفاوت را احساس كنید تا دیگران را از لیاقت و كاردانی خود مبهوت كنید.



بهمن:
ممكن است امروز كسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد كه برای شما ناخوشایند باشد كه از آن طفره بروید. عجیب اینكه،‌ تلاش‌های شما برای دوری كردن از یك ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است كه نفس عمیقی بكشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمركز كنید و سپس آنچه را احساس میكنید بیان كنید. می‌توانید از این تاثیر شدید استفاده كنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.


اسفند:
ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراكت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی كسانی است كه با شما كار می‌كنند یا همبازی شما هستند. اما ممكن است آنها كمتر مایل باشند كه رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق كنند، كه این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نكنید؛ بلكه زمینه‌هایی را كه باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.

فال روز 27 آذر ماه 13911|551391|9|27|1فال روز 27 آذر ماه 1391hotnethotnet71000home101151 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت: 1:55

توی روزهای بارانی مثل دیروز و امروزِ تهران، خیلی چیزها خیس می‌شود و یکی از آنها، زینِ دوچرخه‌هایی‌ست که پارک شده‌اند و صاحبانشان می‌خواهند سوارشان شوند اما نمی‌خواهند روی زین‌های خیس بنشینند!! ایده‌ی خلاقانه‌ی این پست که اتفاقا یکی از برنده‌های امسال جایزه‌ی رددات بوده، طراحیِ زین دوچرخه‌ای‌ست که زیر باران خیس نمی‌شود! این زین، از تعدادی بلوکِ متخلخل از جنس اتیلن‌وینیل‌استات یا همان ئی-وی-اِی ساخته شده که نه تنها مقاومتشان در برابر نیروی وزن، بالاست، بلکه ساختارش سبب مب‌شود که باران روی زین نماند و از داخل حفره‌ها داخل شود. سطح زیرینِ زین را هم یک لایه‌ی فیبر کربنی تشکیل می‌دهد که آب داخل آن جمع می‌شود و بیرون می‌ریزد. خلاصه اینکه زینِ ضدآب، به هیچ عنوان خیس نمی‌ماند.
طراحان: Qiao Yu, Chen Xiaoying, Wu Xiaohui, Li Mu & Liu Hanze

زینِ ضدآب6|491391|9|25|6زینِ ضدآبhotnethotnet71000home101152 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 191 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 6:49

هرچه بیشتر به جمعیت توی چشم فوتبالیست‌ها ورود می‌‌كنی بیشتر متعجب می‌شوی، از اینكه برخی از آنها كه به نوعی می‌‌توانند الگو و مدل رفتاری جوانان و نوجوانان شیفته فوتبالیست‌جماعت باشند و البته هستند رفتاری شبیه به الگوها ندارند و بدتر اینكه در برخی از وجوه شخصیتی خود جزو ضد الگوها قرار می‌گیرند! اصلا تا حالا شده فوتبالیستی بگوید تفریح محبوبش تئاتر و نمایش است یا یكی كتابخانه و آرشیو فیلم شخصی داشته باشد؟ شده فوتبالیستی را یك هفته در پیست اسكی یا مشغول بازی بولینگ ببینید؟ موسیقی چطور؟ چند درصد فوتبالیست‌های ایرانی ساز می‌زنند و چند درصدشان دستی به قلم برده‌اند تا چیزی بنویسند یا ترانه‌ای بخوانند؟

هرچه بیشتر به جمعیت توی چشم فوتبالیست‌ها ورود می‌‌كنی بیشتر متعجب می‌شوی، از اینكه برخی از آنها كه به نوعی می‌‌توانند الگو و مدل رفتاری جوانان و نوجوانان شیفته فوتبالیست‌جماعت باشند و البته هستند رفتاری شبیه به الگوها ندارند و بدتر اینكه در برخی از وجوه شخصیتی خود جزو ضد الگوها قرار می‌گیرند! اصلا تا حالا شده فوتبالیستی بگوید تفریح محبوبش تئاتر و نمایش است یا یكی كتابخانه و آرشیو فیلم شخصی داشته باشد؟ شده فوتبالیستی را یك هفته در پیست اسكی یا مشغول بازی بولینگ ببینید؟ موسیقی چطور؟ چند درصد فوتبالیست‌های ایرانی ساز می‌زنند و چند درصدشان دستی به قلم برده‌اند تا چیزی بنویسند یا ترانه‌ای بخوانند؟
حتی اگر در این موارد اخیر ورودی هم داشته‌اند نه از سر شور و اشتیاق و عشق ذاتی به هنر بوده بلكه یا به دنبال شهرت بیشتر بوده‌اند یا برای تفریح مثلا آلبومی داده‌اند یا در كاری تصویری و شنیداری شركت كرده‌اند. همه اینها را گفتیم تا بگوییم تفریح عمده فوتبالیست‌های ایرانی همان اتفاقی است كه با در نظر گرفتن موارد فوق نگران‌مان می‌كند. از اینكه برخی الگوهای جوانان‌مان یا آنهایی كه پوسترهایشان به دیوار اتاق كودكان‌مان نصب شده بهترین تفریح زندگی‌شان را پك زدن به قلیان‌های قد و نیم‌قدی می‌دانند كه به نوعی تسلای خاطرشان است! البته موضوع وقتی جدی و دردناك‌تر می‌شود كه بدانیم این مسئله بسیار فراتر از تفریح پیش رفته، تا جایی كه برخی فوتبالیست‌های امروزی حتی در بالاترین سطح به قلیان و قلیان‌كشی معتاد شده‌اند.
واقعا چطوری می‌دوند؟
ظاهرا پزشكان در این زمینه اظهارنظر صریحی نداشته‌اند اما به صورت كلی گفته شده طی یك آزمایش از 2185 فوتبالیست افرادی كه نیكوتین مصرف می‌‌‌كنند ظرفیت تبادل اكسیژن آنها تقریبا 25درصد كمتر از سایر بازیكنانی است كه سر و كاری با نیكوتین ندارند. همچنین گفته می‌شود به غیر از تاثیر مستقیم روی عملكرد ورزشكار، نیكوتین موجود در تنباكو و توتون كاهش وزن ورزشكاران را به دنبال خواهد داشت. حسن روشن یكی از پیشكسوتان فوتبال با آگاهی از تعداد فوتبالیست‌های ایرانی اهل قلیان و مسئله دوپینگ با كنایه می‌گوید: «اگر همین الان از بازیكنان ما تست بگیرند از تمام قاره آسیا بیشتر دوپینگی داریم!»از طرفی قلیان كشیدن فوتبالیست‌ها به غیر از اهالی فوتبال برای سایر رشته‌ها هم ثقیل و حل‌نشدنی به نظر می‌رسد تا جایی كه رئیس فدراسیون شنا با انتقاد از جو موجود و اهمیتی كه به فوتبال داده می‌شود می‌گوید: «فوتبالیست‌ها در قهوه‌خانه‌ها پلاسند و سبیل‌هایشان زرد شده!»
نمونه خارجی، نمونه ایرانی
از جامعه قلیان‌كش فوتبالیست‌ها آمار دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود بیشتر بازیكنان به صورت تفریحی این وسیله دودزا و مضر برای سلامت را یكی از مهم‌ترین تفریح در دسترس می‌بینند اما كم‌‌كم دامنه این تفریح آنقدر گسترده می‌‌شود كه قلیان می‌شود جزئی از زندگی آنها.البته این قضیه تنها محدود به ایران و فوتبالیست‌های وطنی نیست و در بین بازیكنان عرب‌زبان حوزه خلیج‌فارس، تركیه و كشورهای شمال آفریقا هم تبدیل به اپیدمی و امری عادی در بین فوتبالیست‌ها شده است. همین چند وقت پیش عكسی از مروان شاماخ، مهاجم مراكشی تیم آرسنال در سایت‌های اینترنتی لو رفت كه او را در حال قلیان كشیدن با بازیكن هموطنش عادل تارابت نشان می‌داد.
البته این عكس زمانی بیشتر ناراحت‌كننده به نظر می‌رسید كه آرسنال ساعاتی قبل مقابل كوئینز پارك رنجرز شكست خورده بود و هموطن شاماخ در تیم حریف عضویت داشت! این اتفاق باعث عصبانیت بیش از حد آرسن ونگر از بازیكن مراكشی‌اش شد و او را در بازی بعدی تیمش از فهرست 18‌نفره بیرون ‌گذاشت.
قلیانی ها محروم می شوند
برخی از اهالی فوتبال معتقدند 40-30 درصد فوتبالیست‌های ایرانی بیش از حد معمول و تفریحی قلیان می‌كشند اما واقعیت چیز دیگری است و به‌راحتی می‌توان گفت این وسیله ظاهرا سنتی و دودزا محبوب‌ترین تفریح بیش از نیمی از فوتبالیست‌هاست! البته در این زمینه نه تحقیقی صورت گرفته نه آماری وجود دارد اما اهالی فوتبال و رسانه و آنهایی كه از نزدیك با جماعت فوتبالیست مراوده و ارتباط دارند قاطعانه می‌گویند: «الان بیشتر فوتبالیست‌ها قلیان می‌كشند!» با این حال خبر بد برای فوتبالیست‌های قلیانی چندی پیش رسما منتشر شد و مسئولان ستاد مبارزه با دوپینگ اعلام كردند «نیكوتین» ماده مضر در توتون قلیان و سیگار از سال 2013 در برنامه نظارت كنترل دوپینگ سازمان جهانی قرار خواهد گرفت و این ماده در سال 2014 داروی ممنوع شناخته می‌شود.
به این ترتیب شاید از یك سال دیگر خطر محرومیت‌های طولانی فوتبالیست‌های ایرانی عاشق قلیان را مجبور به ترك این تفریح مضر كند اما عجیب است كه از یكی از این بازیكنان می‌شنویم: «در این صورت شاید فوتبال را كنار گذاشتم نه قلیان را!» در همین ارتباط چند وقت پیش صدای محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اعتراض به یكی از بازیكنان قلیانی این تیم بلند شد اما در پایان تذكر و هشدار خصوصی به این بازیكن نهایت برخوردی بود كه با او شد!
پاتوق‌ مخصوص برای قلیان کشی
یكی از اولین پاتوق‌هایی كه از حدود 6-5 سال پیش تبدیل به محل گردهمایی فوتبالیست‌های شیفته قلیان شد و پای بسیاری از بازیكنان دیگر را به این مكان باز کرد حول و حوش میدان كاج در سعادت‌آباد بود، اتفاقا مدیریت این سفره‌خانه را هم یك فوتبالیست نامدار بر عهده داشت كه پس از مدتی تعطیل شد.
فوتبالیست دیگری كه البته به اندازه نفر اول سرشناس نبود حوالی سعادت‌آباد و در یكی از محلات با ارتفاعش! سفره‌‌خانه دیگری افتتاح كرد كه خیلی زود فوتبالیست‌ها را به آن محل كشاند.
اخیرا در یكی از میدان‌‌های مركزی و پرتردد شهر یكی از بازیكنان سابق تیم ملی و مربی تیم مشهور لیگ برتری، سفره‌خانه‌ای را با شراكت یك فرد غیرفوتبالی افتتاح كرد كه اسم این سفره‌خانه خیلی زود بین اهالی فوتبال پیچید. گفته می‌شود در این سفره‌خانه یكی از سوپراستارهای فوتبال ایران- كه اتفاقا با صاحب سفره‌خانه رابطه صمیمانه‌ای دارد- هم به همراه برادرانش برای قلیان كشیدن حضور پیدا می‌كند و عجیب اینكه مثل فیلم‌های مافیایی سفره‌خانه برای ایشان قرق می‌شود تا آقای سوپراستار بدون هراس از اینكه كسی آمارش را به رسانه‌ها بدهد یا در حال پك زدن به قلیان عكسش را بگیرد راحت به تفریحش برسد. این سفره‌خانه كه البته گفته می‌‌شود غیر از اهالی فوتبال برخی هنرمندان هم در آنجا حضور به هم می‌رسانند مدتی به دلیل اختلاف شركا تعطیل شد اما دوباره باز شد و پذیرای فوتبالیست‌های عاشق قلیان است!
همچنین شنیده می‌شد مدتی پیش در یكی از خیابان‌های فرعی بین ولیعصر و آفریقا فوتبالیست مشهور و البته پرحاشیه‌ای اقدام به افتتاح سفره‌خانه‌ای كرد كه خیلی زود تبدیل به پاتوق شد اما به همان سرعت معروف شدنش تعطیل شد.
از پونک تا راه آهن
ظاهرا با بالا رفتن موج علاقه‌مندی فوتبالیست‌ها به قلیان‌كشی تعداد پاتوق‌های آنها برای این تفریح چند نفره بیشتر شده تا جایی كه به غیر از آن میدان مركزی و سفره‌خانه معروفش، می‌شود سراغ یكی، دو سفره‌خانه دیگر در شمال غرب تهران و یكی، دو قهوه‌خانه در مركز شهر رفت.حول و حوش میدان پونك و فرحزاد یكی،‌ دو پاتوق را می‌توان پیدا كرد كه هرازگاهی فوتبالیست‌های جوان و ستاره‌های شهرستانی را جلب می‌كند.
اصلا یكی از این سفره‌‌خانه‌ها متعلق به دوست یكی از بازیكنان شمالی است و طبیعتا فوتبالیست‌های گیلك شاغل در تهران یا آنهایی كه سركی به تهران می‌كشند به این سفره‌خانه می‌روند. سفره‌‌‌خانه دیگری در حوالی پونك زمانی تبدیل به پاتوق بازیكنان تیم ملی امید شده بود تا برخی از هتل المپیك و هتل آكادمی محل اردوهای شبانه‌روزی جیم بزنند و شبی را كنار هم قلیان بكشند و مثلا خوش بگذرانند! یكی دیگر از پاتوق‌های امروزی فوتبالیست‌ها قهوه‌خانه كوچك و جمع و جوری است پایین‌تر از میدان راه‌آهن كه از بازیكنان مشهور و ملی‌پوش پذیرایی می‌كند. در این قهوه‌خانه املت برای صبحانه و دیزی برای ناهار هم سرو می‌شود اما ظاهرا هیچ كدام از این بازیكنان برای امتحان كردن دیزی و املت و گذراندن ساعتی كنار بچه‌های پایین‌شهر یا سرك كشیدن به نوستالژی كودكی‌شان به این قهوه‌خانه نمی‌آیند.
داستان‌های باورنكردنی!
ظاهرا برخی فوتبالیست‌ها تفریح را از حد گذرانده‌اند و به نوعی به قلیان كشیدن اعتیاد پیدا كرده‌اند. گفته می‌شود یكی از سوپراستارهای فوتبال ایران در خانه خود قسمتی را مخصوص قلیان‌كشی دیزاین كرده و ساعتی را در آن بخش خاص به تفریح مورد علاقه‌اش می‌پردازد. فوتبالیست دیگری كه او هم در بالاترین سطح و در یكی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی بازی می‌كند آنقدر به قلیان وابسته شده كه وقتی مدتی قبل مجروح شد و به اجبار یك روز را در بیمارستان سپری كرد دوستانش برای او قلیان بردند تا روی تخت بیمارستان و دور از چشم پرستاران قلیان چاق كند و زیاد غصه نخورد!
در مورد سوپراستار اولی یك نكته دیگر هم وجود دارد كه بسیار عجیب و شنیدنی به نظر می‌رسد. گفته می‌‌شود این بازیكن نامدار مواد خوراكی را به توتون‌های میوه‌ای اضافه می‌‌كند و با همبازیان و مهمان‌هایش شرط‌بندی می‌كند كه از محصول به دست آمده نهایتا چند كام می‌توان گرفت و ظاهرا خود این بازیكن مثل آنچه در زمین فوتبال انجام می‌دهد در این كار هم خبره است! نكات عجیب و غریب در خصوص علاقه فوتبالیست‌ها به قلیان كم نیست اما یكی از جالب‌ترین‌شان مربوط به بازیكنی است كه در ایران حضور ندارد. چندی قبل وقتی این بازیكن از تیم باشگاهی‌اش جدا شده و به ایران آمده بود در سفر قلیانی بازیكنان دیگر آنها را با اشتیاق همراهی كرد و در قبال تعجب جمع از اینكه مگر او هم قلیان می‌كشد با اشتیاق گفت: «معلوم است كه می‌كشم، خیلی هم دوست دارم!»
یک گزارش جنجالی از فوتبالیست های قلیانی6|451391|9|25|6یک گزارش جنجالی از فوتبالیست های قلیانیhotnethotnet71000home101155 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 232 تاريخ : شنبه 25 آذر 1391 ساعت: 6:45

mive patugh.ir میوه آرایی شب یلدا

درست کردن میوه های شب یلدا

mive patugh.ir 1 میوه آرایی شب یلدا

میوه های شب یلدا

mive patugh.ir 2 میوه آرایی شب یلدا

mive patugh.ir 3 میوه آرایی شب یلدا

میوه های شب یلدا

mive patugh.ir 4 میوه آرایی شب یلدا

mive patugh.ir 5 میوه آرایی شب یلدا

برایمیوه شب یلدا

mive patugh.ir 7 میوه آرایی شب یلدا

mive patugh.ir 8 میوه آرایی شب یلدا

شب یلدا

mive patugh.ir 9 میوه آرایی شب یلدا

mive patugh.ir 10 میوه آرایی شب یلدا

مدلهای میوه آرایی شب یلدا16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home1011104 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

htc ارزان ترین گوشی های آندرویدی

.:لیستی از ارزان ترین گوشی های آندرویدی:.

لیستی از ارزان ترین گوشی های آندرویدی16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101151 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

.:آداب و رسوم شب یلدا در استان های کشور:.

آداب و رسوم شب یلدا در استان های کشور16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101131 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

.:تاریخچه شب یلدا در ایران:.

تاریخچه شب یلدا در ایران16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101144 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58



دلم برای سه نقطه ها میسوزد..


که مجبورند بار همه حرفهایم را به دوش بکشند...


تمام قصه ها همه اشکها...


تمام دلتنگیهام...


نا امیدیهام...


همه نفرتم...


همه احساساتی که روحم را میدرند...


دلم برای سه نقطه ها میسوزد....



دلم...16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101133 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

به وبلاگ نوروز 91 خوش آمدیِـــــد ...


آدرس ورودی : www.norooz91.ir


خوش آمــــــدیـــد ...16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101132 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58


18892 77x77 اس ام اس جدید شب یلدا 91

اس ام اس جدید شب یلدا ۹۱


میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

********** اس ام اس شب یلدا **********

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

اس ام اس جدید شب یلدا ۹۱ 16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101134 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

mard nogh دانلود تیتراژ سریال مرد نقره ای

.:دانلود تیتراژ پایانی سریال مرد نقره ای:.

دانلود تیتراژ پایانی سریال مرد نقره ای16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home1011106 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

.:عکس های جالب از سریال مرد نقره ای:.

عکس های جالب از سریال مرد نقره ای16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101136 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

فال امروز شما (26 مهر - 17 اکتبر)

.:فال امروز شما (۲۱ آذر –۱۱ دسامبر):.

فال امروز شما (۲۱ آذر –۱۱ دسامبر)16|581391|9|21|2hotnethotnet10000home101133 بیا 2 بهشت...
ما را در سایت بیا 2 بهشت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamshid bia2behesht بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت: 16:58

آرشیو مطالب

خبرنامه